Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna Bengtsson - 28 januari 2012 14:22

Idag är det löördag!! haah <3

   

Av Hanna Bengtsson - 25 januari 2012 12:13

Heej! , kollade på Jedward i göteborg igår ! ;) , hann inte träffa dom men twittrar med dom as mycket nu ! ;) , Jag fick ett Jedhead och victory tröja ! ;) <3 .. JEDWARD IS JEDSOME ! ;)




   

Av Hanna Bengtsson - 21 januari 2012 22:10

Hon är jäätte jäätte snäll ! :) , och hon gillar Jedward , Robin Stjernberg , Justin bieber , mm .. Hon är bääst bääst bässt ! , bl.a hälsade hon från mig till Robin när han chattade på norra skåne när jag var i skolan såå otroligt snäll ! , Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ärrrrrrrr bäääääääääääääässsssssssssssssssstttttt AMANDA ! :)) <3

Av Hanna Bengtsson - 21 januari 2012 19:33

Hej hej bloggen idag har vi handlat godis det kostade 3 kronor hektot woop woop :D <33 , så typ 30 kr för 1 kg ! :D .. Ville bara säga att Amanda Berggren är bäääst bääässt bäääässt ! :D :D :D , hon är jätte snäll & rar ! , hon hälsade till mig från Robin !! :))) <333 du betyder mycket Amanda !! :) <3

Av Hanna Bengtsson - 21 januari 2012 09:25

LÖRDAG IDAG !! <333 , bara 3 dagar kvar till Jedward woop woop :)) , ska äta frukost nu så jag kan inte blogga mera men följ mig på twitter @jedwardsfan eller adda mig på dayviews @hannasfoton :)) , kraaaaaaam ! :D :D <3 ( bloggar mer sen )

Av Hanna Bengtsson - 19 januari 2012 15:39

Hej bloggen !! , Bara en normal dag i skolan kvar ! , på måndag blir det ju skridskor och på tisdag kommer jag inte ! :D , nya bilder kommer jag ladda upp också !!! Joo Amanda Berggren skrev till Robin när han chattade på nsk så han hälsade tillbaka !! :)




         

Av Hanna Bengtsson - 18 januari 2012 19:11

Hejhej bloggen !! , det gick inte att ladda upp video men ska försöka igen ! ^^ <3 , för min data dog nämligen så pallade jag inte fixa det igen haha , men iaf bara 6 dagar till Jedward fy vad gött ! , jag har fått en ledighets blankett i skolan! , jaja nog pratat om det haha, Jag har börjat röka cigaretter det är jätte gott älskar det !! ... Men idag träffade vi Mårten Melin fy vad han är lång men jag gillar hans böcker så typ alla gick fram och frågade om autograf då gjorde jag också det hahah ! :) , men det gör väl inget att ha hans autograf ! :D .. Jaja bara 2 normala dagar i skolan kvar sen ska vi åka skridskor med skolan på Måndag sen Jedward på Tisdag ! :D , shit vad jag längtar men iaf ska jag snart göra min läxa när jag har skrivit långt jag har ju inte skrivit på länge så jag får skriva extra mycket haha ! :) .. Mamma har köpt sådana chokladciggareter till oss det är jätte gott ! , Felix har färgat håret och klippt det ! :D , det är rött i mitten med glitter på och sen är han grön på det andra haha ! , han är så söt så ! ..  Bild kommer sedan ! :D <3 , JAG RÖKER CHOKLADCIGARETT ! :D , så inte riktiga hahah bara så ni vet haha !.. EMMA LOGGA IN PÅ FACEBOOK ELLER NÅGON !! , vill det vill det villlllll det ! , xD ..


Jaja nu ska jag göra min läxa ha det gött ! :D <3 Bilderna kommer nu också ! :D



   

Av Hanna Bengtsson - 15 januari 2012 10:47

Hej alla underbara människor som läser min blogg !! . Idag ska jag göra ett videoklipp ! :) , mitt första videoklipp !!.. Japp jag är jätte trött !! , mina syskon leker med lera :D <33


        Bloggar mer sen ha det gött ! :D



 

Presentation


Hej!, mitt namn är Hanna. Jag älskar musik.
4/1 Robin Stjernberg
24/1 Jedward
25/2 Melodifestivalen


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards